Povrat proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci prije isteka roka i
to izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom.
Proces povrata
U odluci ćete navesti broj računa ili narudžbe, svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte, broj tekućeg računa na koji se vrši povrat, a možete koristiti i našu kontakt formu u tu svrhu te primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora dostupan na našim stranicama. Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor. (Kliknite ovdje za obrazac)
Rok za jednostrani raskid kreće 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, isporučena roba koja je predmet ugovora. Proizvodi koje vraćate, moraju pri povratu biti potpuno neoštećeni, u nepromijenjenoj količini, te u ambalaži u kojoj ste ih zaprimili zajedno s računom.
Povrat novca
U slučaju jednostranog raskida, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili najkasnije u roku od 10 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora te utvrdili da je proizvod vraćen bez oštećenja. Ovo vrijedi za slučajeve kad niste odabrali neki drugi proizvod za zamjenu.
Povrat novca biti će izvršen na Vaš račun naveden na obrascu ili izjavi. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena u stanju u kakvom ste je zaprimili (tj. bez oštećenja).
Troškovi povrata
Robu vratite bez nepotrebnog odgađanja i najkasnije u roku od 14 dana od slanja Vaše odluke o jednostranom raskidu ugovora. Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Za više posjetite odjeljak „Jednostrani raskid ugovora“ u našim Općim uvjetima poslovanja.
Zamjene proizvoda
Ukoliko je razlog zamjene oštećeni ili neispravan uređaj, zamjena ide na trošak poduzeća E.T. TOYS d.o.o., a ukoliko je riječ o zamjeni uređaja zbog želje Kupca, Kupac šalje robu na naše skladište o svom trošku.
E. T. TOYS d.o.o. će na osnovu zahtjeva za zamjenu, korisniku zamijeniti proizvod s novim u maksimalnom roku deset (10) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da se zamjenski proizvod ne može isporučiti, moguć je samo povrat sredstava. Povrat možete poslati poštom na adresu:
E. T. TOYS d.o.o.
Samoborska cesta 145/30
10090 Zagreb
Hrvatska
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavne službe.
Reklamacija proizvoda
Ako želite podnijeti reklamaciju zbog nedostatka određenog proizvoda, slijedite ove korake:
1. Kontaktirajte Korisničku Podršku: Odmah obavijestite korisničku podršku putem e-maila, telefona ili kontakt obrasca na web trgovini. Navedite detalje o proizvodu, opisu nedostatka i priložite relevantne fotografije ako su dostupne.
2. Opišite Nedostatak Detaljno: U opisu nedostatka budite što precizniji. Navedite kada ste primijetili problem, kako se manifestira i kako utječe na upotrebu proizvoda.
3. Priložite Dokumente: Ako imate račun ili potvrdu o kupnji, priložite ih kao dokaz. To će olakšati proces obrade reklamacije.
4. Pratite Upute za Reklamaciju: Korisnička podrška vjerojatno će vam pružiti upute o tome kako dalje postupiti. To može uključivati slanje proizvoda natrag ili pružanje dodatnih informacija.
5. Obrada reklamacije: Očekujte da će postupak obrade reklamacije trajati neko vrijeme.
6. Rješenje: Nakon što je reklamacija odobrena, očekujte rješenje, koje može uključivati zamjenu proizvoda, popravak ili povrat novca.
Za više posjetite odjeljak „Odgovornost za materijalne nedostatke“ u našim Općim uvjetima poslovanja.